Passanten beleid – Horus Huisartsen Zorg – Tilburg
Header afbeelding
Horus Huisartsen Zorg
Lage Witsiebaan 39 5042 DG
Tilburg

Passanten beleid

Horus Huisartsenzorg levert generalistische huisartsenzorg. Wij bieden dit aan bewoners en passanten in ons praktijkgebied. Hierbij is de regel dat de patiënt binnen 15 minuten bereikbaar is. Concreet hebben we het praktijkgebied gekaderd binnen de omliggende postcodegebieden.

Passant

Wanneer u niet bij Horus Huisartsenzorg staat ingeschreven kunt u indien sprake is van incidentele en/of acute zorg een afspraak maken. De huisarts of de assistente beoordeelt of er sprake is van incidentele en acute zorg. Als daar geen sprake van is, kan het zijn dat u geweigerd wordt en het advies krijgt om een afspraak bij uw eigen huisarts te maken.

Als wij uw zorgvraag in behandeling nemen, dan moet u voorafgaand aan de afspraak betalen. Na betaling zal de zorgverlener u de nodige zorg bieden. Voor een afspraak brengen wij €61,83 in rekening m.u.v. een medische handeling. Een medische handeling wordt naar het daarvoor vastgestelde tarief in rekening gebracht. U kunt bij ons pinnen of contant betalen. U krijgt van ons een rekening mee die u nadien kunt indienen bij uw zorgverzekeraar. Wij zijn echter niet aansprakelijk voor het terugvorderen bij de eigen verzekeraar, deze verantwoordelijkheid ligt bij u.